Kettlebell

De meest effectieve trainingsmethode om fit te worden.
Kettlebell
Mariëlle
Vragen? Neem contact op met Mariëlle
Prijs Vanaf € 39,95 per maand
Personen 1-20
Duur 1

Wil jij je kracht, conditie en flexibiliteit verbeteren en tegelijkertijd profiteren van enorme vetverbrandende effecten? Doe dan mee met Kettlebell.

‘Komend uur wordt pittig! Deze training begint met het kiezen van de juiste kettlebell. 5, 10 of 15 kilo? Waar ga jij voor? De trainster helpt je met de keuze, het juiste gewicht zorgt namelijk voor een optimale training. Op je eigen niveau train je, maar dankzij de groep zet je door en ga je tot het maximale. Na 60 minuten ben je uitgeput en verzuurd, maar je gaat met een zeer tevreden gevoel huiswaarts.’

In het kort
  • Toename van kracht en conditie
  • Full Body Workout
  • Niet blessure gevoelig
  • Zorgt voor betere sportprestaties
  • Zeer hoog vetverbrandingseffect
Wat kan je verwachten van Kettlebell?

De “kettlebell” laat zich het beste omschrijven als een stalen kanonskogel met een handvat en wordt ook wel “Ball of Steel” genoemd. Een kettlebell workout is misschien wel een van de meest effectieve trainingsmethodes om fit te worden. Je traint namelijk tegelijkertijd je kracht, conditie en flexibiliteit en last but not least; De kettlebell training staat bekend om zijn enorme vetverbrandende effecten… Bij Outdoor Valley Fitness kan iedereen de kettlebell training op eigen niveau doen! We hebben kettlebells in verschillende gewichten, dus zowel de beginnende sporter als de getrainde atleet kunnen op hun eigen niveau trainen.

Het effect?

Kettlebell training is een goed alternatief voor de sportschool en past goed naast andere sporten/trainingen. Je wordt ijzersterk en verband veel vet, maar merkt ook dat je beter en sneller wordt in andere sporten. En last but not least, je energie level krijgt een enorme boost!

De training doe je grotendeels op dezelfde plaats en de bewegingen zijn zeer gecontroleerd, waardoor de kans op een blessure zeer gering is. Door de specifieke spierversterkende werking voorkomt het ook blessures.

Wat moet ik meenemen?
  • Sportkleding
  • Een flesje water
  • Eventueel een zweetbandje voor om je pols (om de tik van de kettlebell op te vangen)